achterhoek.reismee.nl

Kerkrade

Er verblijven hier veel mensen. De ontbijtzaal is groot. Er zijn veel duitse gasten. De gids die de rondleiding deed vertelde dat corona-tijd hier erg vreemd was vanwege de landgrens. Ineens kon men niet meer zomaar ff overstappen.

Voor Simon zou dit een mooie plek zijn om te wielrennen en de historie te horen van de Abdij. Tijdens het diner zat ik naast twee vrouwen wat jonger dan ik. Zij hebben hier op het gymnasium gezeten en waren verhalen aan het ophalen. Er werd veel gelachen.

Vandaag ben ik naar Kerkrade gegaan en heb heerlijk in het park gelezen. Verder de route uitgezet voor morgen naar Kristien en Frans. Morgenmiddag ga ik met de trein weer naar huis. Ik vind het genoeg.


Reacties

Reacties

Simon

Perfect weer wel gehad deze dagen!

Marlies

Hee mooi hoor wat jij allemaal gezien hebt. Die abdij is ook prachtig!
Groetjes in Maastricht en tot gauw weer 🥰

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!