achterhoek.reismee.nl

Derde dag Limburg

Heerlijk geslapen. Om 8 uur stond er een fantastisch ontbijt klaar. Ik keek uit op een leuke tuin. Ik wilde graag vroeg op pad en dat lukte. Mooie stad Roermond. Ik kwam door leuke kleine plaatsjes ook Duitse. Ik had vandaag geen pontjes. Het schoot goed op en om 14.00 uur was ik bij Abdij Rolduc. Meteen een rondleiding afgesproken anders had ik hier de kans niet meer voor.

Forse hoogteverschillen hier. Er werd meer van mij en mijn fiets verlangd qua inspanning. Ik slaap op zolder😀. Zie foto met open raampje. Net ff een dutje gedaan. Nu zit ik op terras te schrijven en hoop dat ik hier nog iets kan eten.


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!