achterhoek.reismee.nl

Fietstochtje naar Kerkrade

Net had ik mijn plannen gemaakt om een weekje te gaan fietsen belt Mart op een gek tijdstip. Jullie weten inmiddels wat er is gebeurd.

Hoewel hij nog hulp nodig heeft om in en uit bed te komen kan ik toch vertrekken. Er hebben zich voldoende hulptroepen gemeld💪🏻.

Van Davy begreep ik dat ze het leuk vindt als ik weer een blog schrijf. Nou dit is de start van mijn fietstochtje langs de Maas over héél veel pontjes.

Maar eerst ligt mijn focus op TAART Op ZONDAG. Ik ga me te goed doen aan het suikergoed. Is goed voor mijn spieren😉.

Reacties

Reacties

Kristien

Ja leuk, een blog. Kan ik je weer volgen.
Tot morgen

Marlies

Hee leuk en goed dat je gewoon kunt gaan👍
Je krijgt prachtig weer erbij☀️

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!