achterhoek.reismee.nl

Van Oldebroek naar Voorthuizen

Heerlijk geslapen in de fietskamer. Zie foto’s. De gastvrouw had een heerlijk ontbijt voor me gemaakt. Zij stelde voor om een foto van mij te maken. Goed idee! Pumba staat er natuurlijk ook op. Die heeft de vorige avond aan mijn voeten gelegen toen de baasjes ff weg waren.

Het weer was echt heerlijk om te fietsen vandaag. Weinig wind en een zonnetje. Net iets voorbij Putten was een hele gezellige Pluktuin waar het best druk was. Daar hem ik even een break genomen. Het ging vlot en ik was om 15.30 u al op mijn adres. Dit keer slaap ik in een Pipo wagen. En ook hier hebben ze een hond.

Het dorp Voorthuizen heeft vandaag bloemencorso. Nooit geweten dat dit in deze contreien zo’n ding is.

De laatste etappe gaat een stuk door de Veluwe. Ik ben blij dat het dan zondag is en er, hoop ik,meer mensen zijn. Je zal maar een wolf tegenkomen!

Morgen eens kijken hoe het met mijn wolfje is.

Reacties

Reacties

Marlies

Ha Kaatje, mooie verhalen heb je weer, heel leuk. Je stopt precies op tijd, rain is falling!
Die bloemencorso’s heb ik ook nooit geweten. Lijkt me mooi om eens te zien.
Tot gauw weer ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!