achterhoek.reismee.nl

Van Zwolle naar Elburg/Oldebroek

Vanmorgen was het gezellig aan tafel. Er was nog een echtpaar blijven logeren. Zij sliepen in huis. Er was een heerlijk ontbijt voor ons neergezet.
Om 9.30 zat ik weer op de fiets. Het was even zoeken om Zwolle uit te komen. Dit ging via mooie ruime fietspaden langs de nieuwbouw. Mooie projecten hebben ze daar neergezet.
De volgende plaats was Kampen. Ook weer de moeite waard om te bekijken. Daarna veel groen en prachtige fietspaden. De Reevesluis stond open dus ff wachten. Ik had het idee dat deze sluis gisteren is opgeleverd. Alles zag er nieuw uit. Ik denk zoek het ff op. Schijnt er in 2021 12 km aan nieuw fietspad aangelegd te zijn en voor fietsers is het nu mogelijk om via deze brug over de sluis een fietsrondje Dronten-Kampen te doen.

Elburg is vestingstadje. Erg gezellig en druk.

Nu zit ik bij een leuk stel in Oldebroek. En een hondje Pumba. Hij ligt nu gezellig aan mijn voeten. De baasjes zijn naar Hattum. Het is een gezellige tuinkamer waar ik zit met mooi uitzicht op de tuin. Heeft de eigenaar (bouwvakker) zelf gemaakt. Voor de slaapkamer met mooie douche en toilet steek ik over naar een aanbouw aan de schuur. Men bouwt wat af ……. De een nog gekker dan de ander. Ze maken er op hun manier iets van.

Reacties

Reacties

Simon

Elburg, dat is ondertussen geen Achterhoek meer! Waar gaat de reis nog meer naartoe? Kampen is mooi hè? Ook wel eens doorheen gefietst richting Emmeloord.

Davy en Niek

Elburg, Oldebroek, daar waren wij gisteren ook dichtbij! Nog achtbanen gezien? Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik niet meer voor m’n ‘lol’ in achtbanen moet gaan..

Marlies

Haha leuk iedereen heeft wat met Elburg. Nooit geweest maar Jannie (oppas) ging daar altijd naartoe naar de zwarte markt bij Tonnie op de motor.
Kampen mooi startpunt met een teamuitje op een platbodem. Mooie herinneringen aan.
Je hebt heel wat afgefietst Karin! Goed hoor. En super weer erbij gehad.
Whats next plan?

Karin Winters

Simon: De reis is nu alleen nog Malden. De Achterhoek heb ik achter me gelaten… Nu was het Overijssel en Gelderland. Morgen ga ik echt de Veluwe in.
Davy: dan ben je echt oud geworden als je achtbanen niet meer leuk vindt. Vroeger was je niet te houwen…

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!