achterhoek.reismee.nl

Van Doesburg naar Deventer

Nadat ik van de Salle de Bain (zie foto) gebruik heb gemaakt ben ik aan het ontbijt gaan zitten in de keuken met de heren. Was heel gezellig. Na een uur ben ik zo langzaam aan vertrokken. Voor het eerst met een jasje aan.

Het was een hele andere dag qua weer. Veel wind en weinig zon. Wel mooi langs de IJssel. Met pontje over naar Gorssel en toen verder naar Deventer. Dit is echt een leuke stad met veel goede en originele winkeltjes. Gegeten bij een restaurantje waar mensen met een beperking werken. Erg lekkere soep met een goed gevulde quiche.

Na 17 u kon ik terecht bij mijn nieuwe adres. De sleutel lag in een fietstas van een oude fiets had ze mij doorgegeven. En aanwijzingen via sms gekregen welke kamer voor mij was en zo meer. Zo gastvrij! Er kwam nog een gast. Dit adres is vlak bij het station en in het centrum. Zij kan altijd vol zitten. Blijkbaar maken veel mensen misbruik van deze goedkope manier van logeren. Zij overweegt zelfs om er mee te stoppen. Wat ik niet wist is dat je met de trein via Deventer in 5 uur in Berlijn kunt zijn.

Morgen wordt het weer wat zonniger. Dan ga ik naar Zwolle.

Reacties

Reacties

Marlies

Leuk weer te lezen! Weer is hier ook in de ochtend minder maar later weer warm.
Ben je Matthijs v N niet tegengekomen? Woont in Gorssel. Daar heb ik ook mijn sax gekocht. Ze zeggen het rijkste dorp van NL.

Waar ga je morgen naartoe?

Karin Winters

Gorssel is idd een heel rijk dorp. Van iemand gehoord dat van vroeger uit veel bankdirecteuren daar woonden. Ik heb er ook woningen gezien, echt absurd zo groot en mooi.
Mathijs woont in Almen. Ben hem niet tegengekomen. Lees eerder mijn verhaal over zijn hoedje. Morgen heb ik een adres in Oldebroek.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!