achterhoek.reismee.nl

Bloemencorso en rondje Winterswijk

Om 8.30 vertrokken met gastvrouw Sandra naar Lichtenvoorde. Zo’n half uur fietsen. Vandaag kwamen de wagens weer langs en kon je zien welke prijs ze hadden gekregen. Hier in de buurt zijn speciale velden met Dahlia’s om genoeg bloemen te hebben.
Er zitten een paar speciale wagens bij: the Wave speciaal voor Mart, de Pizzabakker voor de Wegers, de Kindertekeningen voor Marlies en Max Verstappen voor de liefhebbers. Verder vond ik de wolf in schaapskleren erg mooi en de winnaar is De Beer waar je doorheen kunt kijken. Heel origineel.

Sandra is een leuke vrouw. Actief in werk en vrijwilligerswerk. Zij heeft een BenB en nog een kamer voor Vrienden op de Fiets. Haar twee zonen wonen niet meer thuis maar in de buurt. Zij zijn het hele jaar actief met de totstandkoming van zo’n wagen.

Na de optocht ben ik lekker gaan fietsen. Onderweg gezellige gelegenheden om even te zitten. Weer stuk buitenland erbij. Kan ik toch zeggen dat ik over de grens ben geweest:)

Bij De Olliemölle, vlak buiten Winterswijk heb ik heerlijke wrap gegeten gevuld met groente en eigen gerookte zalm.

Mijn boek is uit. Ik heb een tijdschrift gekocht. Over de Achterhoek, haha.





Reacties

Reacties

Marlies

Lekker dagje dus weer. Heerlijk. Morgen niet vergeten Lalique?
Waar zijn de kindertekeningen ?

Karin Winters

De foto van die vierkanten waarin kindertekeningen zijn afgebeeld met bloemen. De naam van het kind staat er bij.

Marlies

Ja ik zie nu pas alle foto’s. Wat een prachtig evenement. Heel bijzonder, wist ik ook niet dat dat daar zo’n gebruik was.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!