achterhoek.reismee.nl

Van Borculo naar Winterswijk

Vanmorgen gezellig samen ontbeten met mijn gastvrouw. Ze had echt goed uitgepakt. Nog lekker een müschlibolletje mee en toen heerlijk weer op de fiets. Om 9 uur begonnen. Heerlijk fris is het dan nog.
Een stukje Duitsland meegepakt. De foto is genomen bij een natuurgebied. Daar was een vogelhut. Iets voor Simon en Mart! Voordat het warmer werd had ik de meeste kilometers er al op zitten voor deze dag. Ik heb heerlijk zitten lezen bij een klein kerkje net voor Winterswijk. Er kwam een echtpaar bij me zitten. Ze kwamen uit Duiven en staan hier op een camping. Met Achterhoekers maak je niet zomaar een praatje merk ik.

Nu zit ik weer op een ander bed. Het is bijna niet uit te houden hier, zo warm. Dat wordt nog wat vannacht. Deze plek is vlak bij het centrum. Ik blijf 2 nachten in Winterswijk. Morgen ga ik met de gastvrouw op de fiets naar Lichtenvoorde. We kunnen dan nog wat zien van het bloemencorso. Haar zoon heeft meegewerkt aan de wagens. Vandaag is de grote optocht geweest met muziek. Morgen is het korter.


Reacties

Reacties

Kristien

Mooie streek daar. Onze overburen zijn ook een paar dagen in de Achterhoek geweest en kregen ook weinig contact met de mensen daar.
Wij zitten nu aan de Belgische kust. Ook warm in het appartement.

Marlies

Leuk dat je meegaat met haar. Dat dan weer wel. Ben benieuwd naar het bloemencorso, maak je mooie foto’s?
Ik stuur je een foto via app ve bloemen pracht uit Colombia. Lukt niet in dit kader voor tekst blijkbaar.
Veel plezier!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!