achterhoek.reismee.nl

Van Laren naar Borculo

De afgelopen 3 adressen waren oké maar deze is meer naar mijn hart. Ik zit lekker buiten in een tuin met uitzicht over grasland en bomen en bos. Het is net buiten Borculo. De ondergaande zon die de lucht rood kleurt. Ik heb net gedoucht. De gastvrouw zit gezellig met haar drie zussen buiten te praten. Daar komt natuurlijk geen eind aan…..

Het fietsen ging prima. Ik heb veel rustmomenten genomen. Bij een bruggetje met daaronder een riviertje waren kinderen aan het spelen. Ze sprongen één voor één van de brug in het water precies op het moment naast een kano of boot die onder de brug uit kwam. De inzittende werden dan flink nat. En een lol natuurlijk.

Ik heb Lochem nog bezocht. Ook leuk stadje. Borculo trouwens ook.

Deze omgeving is anders dan bij Laren en Gorssel, wijdser. Dat fiets wat meer ontspannen. Betere paadjes. Het is allemaal zo prima onderhouden. Alsof ze wisten dat ik zou komen:).

De achterhoekers vind ik niet spraakzaam. Ze zijn voornamelijk met zichzelf bezig denk ik.
Deze gastvrouw is spraakzaam. Zij is sinds 9 jaar alleen. Zijn heeft ook nog twee vakantiewoningen op haar erf staan.

Morgen ga ik naar Winterswijk.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!