achterhoek.reismee.nl

Rondje Laren

Mijn ontbijt werd geserveerd in de serre. Inmiddels waren er twee kleinkinderen gearriveerd met moeder. De moeder ging hier werken en opa zou op de kinderen passen. Waar oma was weet ik ff niet. Ging niet zoals gepland. Dat gaat soms zo met kinderen. Dat was de reden dat ik daar rustig kon ontbijten. Zie foto uitzicht.

Ook in dit huis waren weer honden. Twee brave Jack Russels. Foto.

Vandaag kon ik zonder bepakking fietsen omdat ik hier weer terugkom. Ik was om 9.15 onderweg. Heerlijk rustig en koel. Ik kwam in het bos een groep ruiters met een meute jachthonden tegen. Zie foto. Toen de ruiters even geen aandacht hadden schoot een groepje honden er tussenuit naar een grasveld. Was wel even leuk om te zien hoe dit werd opgelost.

Vandaag ging de tocht niet alleen langs landerijen maar ook via het Twente Kanaal naar de IJssel. Ik ben in Zutphen geweest. foto. Toen was het wel al te warm. Veel gezeten in park en gelezen. Het is een spannend boek van Anya Niewierra, De Camino. Het is een thriller.

Op de terugweg op een mooi punt gezeten in de zon met een regelmatige schaduw van de windmolen. Foto. Uitzicht op de IJssel.


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!