achterhoek.reismee.nl

Van Zelhem naar Laren

Het zijn allemaal geen kilometers, gelukkig maar want het is warm. Vandaag ongeveer 45.

Vanmorgen werd ons gevraagd om 8.30 uur te ontbijten. De gastvrouw werkt in de thuiszorg en anders blijven die oudjes te lang in hun bed liggen. Wij alles snel naar binnen werken. Er waren nog twee dames van mijn leeftijd. Die lagen in een kamer met twee aparte bedden. Daarom had ik lekker een groot bed. De gastvrouw had veel regeltjes in huis. En overal buiten camera’s. Ook had ze een grote hond. (Foto). Dit ras was vroeger altijd favoriet bij Davy.

Ik zat dus al weer vroeg op de fiets. Fietsend door Almen dacht ik aan Mathijs van Nieuwkerk. Die woont daar in de buurt. Ik had hem nog wat advies willen geven over zijn hoofddeksel. Dat kan echt niet. :)

Bij de plaatselijke supermarkt trof ik een vrouw die met pensioen is en hier een caravan heeft maar in Naarden vesting woont. Tegenover het huis waar ik vorig jaar geslapen heb. Ook een Vrienden op de Fiets adres. Zij gaat Naarden verlaten en wil zich hier gaan vestigen. Nu ben ik voor twee nachten bij een echtpaar in Laren. Een grote vrijstaande woning aan de rand van het dorp. Ik slaap boven en heb een badkamer voor mezelf. De woning is pas 3 jaar oud. Ik krijg de sleutel mee en morgen staat er er ontbijt klaar.

Ik heb het Museum in Gorssel bezocht. Dat was een bijzondere tentoonstelling van Jan Worst en Tobias Schalken. Erg mooi en indrukwekkend. Zoek zelf maar op. Ook De uil (foto) hing daar. Ik heb een brillenkoker met deze afbeelding er op gekocht.

Reacties

Reacties

Kristien

Ja wat een hoedje hè. Frans zijn vader had ook zo’n hoedje toen we in Spanje waren met hun.
Ik zal de kaart er eens bijplakken om te bekijken waar je fietst
Succes morgen. Weer warm

Davy

Ik vond het wel een grappige hoed. Meer voor vrouwen. Maar dat is niet zo woke om te zeggen tegenwoordig hè

Jan Worst

Is de Larense kermis al afgebroken?

Karin

Ja net achter de rug. Hoe weet jij dat?

Karin

En heet jij tegenwoordig Jan!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!