achterhoek.reismee.nl

Tweede dag Achterhoek

De Slangenburg

Reacties

Reacties

Kristien

Leuke route en mooie foto’s. Ga je weer een week of langer? Wij gaan volgende week naar De Haan Belgische kust

Karin

Ik denk dat ik zo’n kleine twee weken onderweg ben. Misschien nog fietsen langs de IJssel.
Je moet nu profiteren van het weer. Lekker ff weg. Zei Norbert altijd. En die ging ook bij iedere vrije dag. Haha.

Joep

geniet ervan, Karin

Joep

De Slangenburg, daar ben ik wel eens geweest, daar kun je ook logeren, bij de monniken

Karin

Hey Joep. Dat logeren kan niet meer. Wanneer was jij daar?

Joep

jaar of 5 geleden.

Ik wilde daar logeren in 2001 dacht ik maar ging niet door

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!